Välkommen till våran Saade blogg!

Hej, vi heter Emma, Jojjo & Becca och det är vi som skriver denna Eric Saade novell, kommer inte lägga in varje dag men ska göra så fort vi har tid. Hoppas ni gillar den och glöm inte att kommentera!

Nu kommer lite mer info om oss!

Emma:

Hellu, jag heter då Emma och jag är snart 16 år. Jag fyller 29 oktober(samma dag som Eric :P). Jag bor i både Örebro och Kumla för att mina föräldrar är skilda. Jag har 3 syskon och en låssasmamma, men alla syskonen är mina riktiga. Jag gör inte så mycket på fritiden förutom att träffa vänner och sitta vid datorn. Hela mitt liv handlar om Eric Saade, jag tänker på han hela tiden. Så fort nån säger kanske "SWAG" eller nått sånt så tänker jag direkt på Eric. Jag har varit ett fan av honom sen 2007 och jag har räknat ut att det är exakt 1882 dagar sen jag såg honom för första gången och jag blev helt besatt. Han är min förebild och kommer alltid vara en del av mitt liv! :)

 

Jojjo:

hej hej :) jag heter Johanna fast jag kallas alltid för Jojjo ;) Jag fyller år den 29 mars. ( det är snart det :P ) Jag bor i Skåne med min mamma, hennes sambo Tobbe och min hund Jaina <3 På fritiden sitter jag nog mest vid datorn, är med komisar, spelar innebandy ;), dansar, mm. Min STÖRSTA idol är Eric Saade <3 Jag älskar honom för att hans dans e grym och han sjunger som en GUD! haha, Utan han i mitt liv skulle vara som glass utan strössel =P hahaha, men men, jag tycker att ni ska kolla in min blogg: http://jojjosliv.blogg.se det var lite om mig <3

Becca:

Hej hej jag heter Rebecca men jag kallas Becca jag är 14 år och jag fyller år den 6 Januari så jag har precis fyllt jag bor med min mamma,pappa och min hund Baccara i en lägenhet i Norrköping.På fritiden så är sitter jag vid datorn,ser på film,är med minna vänner,dansar och jag lyssnar på musik självklart Eric Saade <3 DET ÄR MIN ALLRA STÖRSTA IDOL!Jag tycker att Eric har snyggt lende,dansar sjukt bra + han sjunger sjukt bra också.Jag började dansa för jag fick insperation av honom och varje gång jag dansar så tänker jag på honom.Jag blev ett fan av honom 2008 och den allra första gången jag såg honom på riktigt det var här i Norrköping på rixfm festival jag tycker du borde läsa min blogg http://mylifesrebecca.devote.se.


Kommentarer
Postat av: julia

bra berättelse! :)

2011-11-02 @ 13:40:59
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Postat av: christel

hej eric jag undrar vem du är ihop med nu vad heter hon och vem var det som gjode slut du eller molly

2012-01-30 @ 18:15:13
URL: http://ericsaade
Postat av: esg

GRATTIS, NI VANN DAGENS LÄNKNING PÅ MIN BLOGG, kolla själv! :)

www.emsg.blogg.se

2012-03-11 @ 11:52:11
URL: http://emsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson