Hej

Hej, förlåt för att det tar lång tid emellan delarna men vi har haft mycket att göra plus att jag har varit sjuk i två veckor och är det fortfarande så skrivandet har inte varit det första jag tänkt på men nu tycker jag synd om er så ganska snart hoppas jag att vi kan lägga ut nåt! Hoppas att ni fortfarande följer oss och vi blir jätte glada för det!!<3// Emma

Btw det är faktiskt jag som är fotografen till bilden, såg han förra lördagen och nu i lördags, även om jag var sjuk! Men det var det värt! Har ni sett Eric live nån gång och hur många gånger? :)


Kommentarer
Postat av: Kickan

ja, typ 5 gånger.

2011-12-20 @ 19:14:14
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

1 gång+att jag ska se honom på "pop explosion" :D

Kjam<3

2011-12-21 @ 11:43:11
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Elin ;)

Naej, det har jag inte men jag ska senare idag... :D Och på pop explosion! :D<3

2011-12-22 @ 10:24:50
Postat av: Josefin

Jag har sett honom tre gånger, Made Of Pop i somras, Lotta på Liseberg och den tredje gången var faktiskt i Göteborg, när du var där! SÅ FANTASTISKT VAR DET! Plus att jag ska se honom på Pop Explosion i Trollhättan. :D

2011-12-22 @ 16:50:01
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lars

Hej flickor, fin blogg. Jag har sett honom 3 gånger. Svårt att se honom för all er småflickor. :-)

2011-12-23 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson