Jag är så glad!!

Jag är så glad för jag får fler och fler besökare för varje dag!
Och jag blir så sjukt glad för alla era fina kommentarer och jag blir så taggad av det!
Jag tar även åt mig av eran kritik, gör allt för att denna blogg ska bli så bra som möjligt för er läsare!
Jag har också fått frågor på hur länge jag kommer hålla på och mitt svar är att jag kommer hålla på så länge jag tycker det är kul och så länge ni ger mig det underbara stödet. Jag har också fått frågor på om jag ska göra en till efter den här berättelsen och det vet jag inte än, vi får se :)
Tack så himla mycket för att ni kommenterar och att ni gillar det jag gör!!<3
Skulle bli jätte glad om ni spred bloggen till era vänner eller andra Saade älskare!<3

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Jo visst kan jag det, har faktiskt en Eric blogg själv som jag inte längre kände någon motivation till att fortsätta med (www.saadefanblog.blogg.se). Så visst gör jag gärna det!

2011-11-05 @ 10:22:17
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: evelinaa'

Så, där har du (:

2011-11-05 @ 13:13:58
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: sanhaa

älskar dina noveller!! :D kommer nästa kap. idag? :)

2011-11-05 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson