Jag är världens sämsta människa

Jag ber VERKLIGEN om ursäkt för att det inte kom ngt igår men det kom saker imellan som var viktiga och jag ska aldrig mer lova något som jag desutom inte kan hålla så hoppas att ni kan förlåta mig och att ni fortsätter läsa. Vi kommer inte att kunna skriva varje dag för båda har mycket i skolan just nu så det får ni ha förståelse för. Men det kommer ABSOLUT komma ett snart, vi håller på och skriver och det är nog snart klart så håll ut!! Vi älskar er så sluta inte att läsa och kommentera för vi blir så otoligt glada då!!
// Emma!
Sötaste killen EVER!!<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Ja, jag kommer fortsätta följa ända till slutet ;)

haha, men ha det bra och ta tid! Det är svårt att hinna med skola+bloggen+LIVET! Man måste leva ju också ;D

Men stora kjamar<3

2011-11-24 @ 19:33:31
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: a.l.v.a.n

<3 jag förstår :) <3

2011-11-24 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson