Still Loving It – Del 11

När jag kom hem till lägenheten satte jag mig i soffan och bara grät. Allt var förstört och allt var Hampus fel. Skulle jag nånsin ha en chans att få bli Kajsas....



Kajsas perspektiv

Jag och Hampus gick mot hans lägenhet och vi pratade om lite allt möjligt. Men jag kunde inte släppa det som hände innan med Eric. Jag var tvungen att prata med han men jag visste inte när. En sak var i alla fall klar, jag skulle prata med han öga mot öga för det är så fegt att ringa eller smsa så jag måste träffa han. Hampus frågade mig lite frågor så jag glömde bort Eric för en liten stund. När vi kom hem till hans lägenhet så fick jag gå runt och kolla i hans hus som var riktigt fint, nästan alla väggar var vita och mycket vita möbler. Jag gick till köket där han stod och fixade mat.

    - ” bara en fråga, gillar du vitt?” jag började skratta. Han med innan han svarade:

    - ” ja självklart, tycker du det syns? Han gav mig en puss på kinden

    - ” ja en lite” av ren reflex pussade jag tillbaka på hans kind

    - ” jaha så du vill pussas” han hade en liten slug min. Han närmade sig mig och la sina armar runt min midja och kysste min mun mjukt. Det var så härligt så jag gjorde likadant. Han var så mysig och han hade så fina ögon så att man kunde drunkna. Blåa och helt underbara ögon. Han fixade klart maten och det doftade underbart. Han var en riktigt bra kock. Han lagade en thaigryta med ris. Vi satte oss vi bordet och började äta.

    - ”shit vad gott!! Du borde ju bli årets kock!

    - ”vad gullig du är” han böjde sig över bordet och pussade mig på munnen. Jag pussade tillbaka och han log mot mig. När vi ätit färdigt berättade han vad överraskningen va:

    - ”vill du veta vad överraskningen är” han såg lite lurig ut men fruktansvärt söt

    - ”ja såklart jag vill”

    - ” okej jag tänkte att vi skulle gå på bio, gillar du det?”

    - ”ja jag älskar att gå på bio, men vilken film?”

    - ”det är hemligt”

    -” men vad jobbig du är, jag är ju jätte nyfiken”

    Han sa inget mer och sen ställde han sig och tog min hand och frågade ”vem jag tyckte mest om, honom eller Eric” då kom jag på det. Jag skulle ju prata med Eric, jag sprang till hallen. Tog på mig mina skor och jacka och bara sprang ut från lägenheten och trapphuset, jag sa inte ens hejdå till Hampus. Jag sprang hela vägen till Eric, jag visste var han bodde för han hade sagt det några dagar innan. Jag ringde på och hörde steg innanför dörren. Eric öppnade och han ryckte till lite när han såg mig.

    - ”får jag komma in” jag såg att han hade gråtit

    - ” mm visst” sa han så lågt att man nästan inte hörde vad han sa. Vi gick in och satte oss i hans svarta tygsoffa. Jag visste inte hur jag skulle börja, jag kollade in i hans ögon och han kollade in i mina. Vi satt så en stund tills han avbröt tystnaden.

    - ”varför kommer du hit?” även nu pratade han väldigt lågt.

    - ” jag vill prata om det som hände innan vid musikbutiken.”

    - ”det finns inget att prata om, jag såg er och det är okej för mig”

    - ”nej det är inte okej för dig, jag ser ju att du har gråtit och när jag kollade på dig så stack du”

    - ” ja jag tänkte inte stå där hela kvällen”

    - ”men sluta, jag vet att du tycker om mig och det var han som kramade mig”

    - ” vi säger så” det föll en tår från hans kind och jag kramade om han.

    - ”det är sant och jag tycker om er båda men på olika sätt, det är jätte svårt för mig just nu”

    - ” jag ger dig bara ett tips: ”välj med hjärtat”. Välj han men då får du en oäkta kille som är ihop med dig bara för att göra mig svartsjuk. Men väljer du mig så får du en äkta kille som skulle göra allt för dig.

    - ”säg inte så, det blir bara svårare för mig” Han kollade djupt in i mina ögon och lutade sig fram och gav mig en underbar och helt magiskt kyss. Jag höll på att svimma, hur kunde man bli så svag men ändå lycklig på samma gång. Han log lite och slickade sig lite runt munnen.

    - ” jag vill att du ska veta att du är en underbar person och jag älskar dig jätte mycket”


Det blev inte så mycket längre och det kommer inget mer ikväll för kom på att jag har läxa tills imorgon som jag måste göra men hoppas detta blev bra i alla fall, nästa kommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

Mitt hjärta har seriöst stannat!! SÅ HIMLANS BRA!! :D

SNÄÄÄÄÄÄLLA KOMMER NÄSTA SNART!?<333

Kjam!

2011-11-08 @ 21:16:30
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Kickan

gdsrygfdyurfedsyufstyfytf a... aaa.... ASSÅ GUD VAR BRA!!!! LÄNGTAR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEMYCKET TILLS NÄSTA!!! <3<3<3<3<3<3<33<3<3<3

2011-11-08 @ 21:31:04
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Emily<3

Åååååååhhhhh Vad bra!!!!!!!! Håller med deg Kickan LÄNGTAR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEMYCKET TILLS NÄSTA:DDDDD

2011-11-09 @ 06:58:10
URL: http://emmabella.bloggo.nu
Postat av: Josefin

SKITBRA :)

2011-11-09 @ 17:58:33
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Meeer as bra =DDD <333

2011-11-09 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson