Still Loving It – Del 12

    Han kollade djupt in i mina ögon och lutade sig fram och gav mig en underbar och helt magiskt kyss. Jag höll på att svimma, hur kunde man bli så svag men ändå lycklig på samma gång. Han log lite och slickade sig lite runt munnen.

    - ” jag vill att du ska veta att du är en underbar person och jag älskar dig jätte mycket”


Vi somnade i hans soffa och vaknade inte förrän klockan 12 dagen efter. Jag vaknade lite före Eric så jag passade på att sno hans dusch för jag kände mig ganska ofräsch. Jag älskade att bara stå under det heta vattnet och bara njuta men eftersom jag var hos Eric så kunde jag inte stå där så länge. När jag har duschat klart tar jag på mig trosor, bh, tights, en kjol och ett pösigt linne. Sen gick jag ut och precis utan för står Eric och glor på mig. Jag hoppade till och skrek samtidigt. Jag är nog världens mest lättskrämda människa på jorden. Han föll ner på golvet och bara skratta när han såg min reaktion.

- ”hallå så kul var det inte” jag såg lite surt på han och han ställde sig upp och gick mot köket. Vi åt brunch eftersom klockan var så mycket. När vi hade ätit och fixat oss så satte vi oss i soffan och snackade lite. Min mobil vibrerade i hyllan och jag gick fram och tog den. På skärmen stod det ”15 missade samtal och 10 sms” oj vem kan det vara. Det var Hampus, juste jag sa ju inget igår när jag stack. Han var säker skit arg på mig nu. Jag sa till Eric att jag bara skulle ringa ett samtal och gick sedan in i sovrummet för att prata ostört. Jag slog hans nummer och efter några signaler svarade han.

- ” hej det är Hampus” han lät ganska ledsen

-” ja hej det är Kajsa, hur mår du?”

-” vafan tog du vägen igår” nu började han bli arg

- ”jag var tvungen att fixa en sak”

- ” men du kunde väll ha sagt vart du skulle och svara när jag ringt och smsat”

- ”aa förlåt men jag har glömt att kolla på mobilen”

-” okej men du vet väl att du ska vara här på jobbet om en halv timme” Jag blev helt tyst och skrek rakt ut

- ”FAAN!!! det hade jag helt glömt bort” Eric kom in i rummet och kollade vad som var fel. Jag svarade inte på hans fråga utan stängde av samtalet med Hampus och sprang runt i lägenheten och letade efter alla grejer. Eric fick efter mig och förstod ingenting.

- ” förlåt men jag glömde att jag skulle jobba idag, hoppas inte det gör nåt”

- ”nej det är lugnt, jag ska också jobba snart”

- ” okej vad bra då kanske vi kan gå tillsammans” jag kollade frågande på honom

- ”jag hade tänkt ta bilen så jag kan skjussa dig om du vill”

- ” ja det skulle vara jätte snällt, tack” jag pussade hans panna av ren lycka.

Vi hoppade snabbt in i bilen och körde mot mitt jobb.

Väl framme stod Hampus och väntade på mig och Eric gick runt bilen för att öppna dörren åt mig. Han höll om mig och gav mig en lång och fantastisk kyss mitt framför Hampus. Han såg ganska chockad ut och Eric såg nöjd ut när han lämnade oss och jag gick in i butiken tillsammans med Hampus.


förlåt för jätte kort kapitel men jag hinner inte skriva mer nu, kommer mer imorgon :)

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det MÅSTE bli Eric och Kajsa inte Hampus!

2011-11-09 @ 21:57:01
Postat av: Kickan

oooooooooooooh, det gör INGET! jag blir bara glad av att läsa 1 mening xD <3 haha längtar så sjukt mkt tills imorn ! <3

Kram! <3

2011-11-09 @ 21:58:11
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Michaela

Riktigt bra novell.

Håller med Olivia, det måste bli Eric och Kajsa:D

2011-11-09 @ 23:01:29
Postat av: a.l.v.a.n

OMG vad spännande längtar till näst kapitel :D <3

2011-11-10 @ 07:56:06
Postat av: :D

as bra novell ! :)

de måste bli eric och kajsa!! :))

kram! <3

2011-11-10 @ 10:38:55
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

ÄGD HAMPUS, ÄGD!! :D

haha, men ett jätte bra kapitel<3

Kjam!!<3

2011-11-10 @ 18:09:23
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Josefin

Goodi goodi! <3<3

2011-11-10 @ 18:43:07
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Kickan

när kmr nästa? :DD

2011-11-10 @ 19:34:36
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: juliaaa

jättebraa !

2011-11-12 @ 10:50:16
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson