Still Loving It – Del 13

Väl framme stod Hampus och väntade på mig och Eric gick runt bilen för att öppna dörren åt mig. Han höll om mig och gav mig en lång och fantastisk kyss mitt framför Hampus. Han såg ganska chockad ut och Eric såg nöjd ut när han lämnade oss och jag gick in i butiken tillsammans med Hampus.



Hampus pratade inte med mig på hela dan. Han kollade surt på mig och när han var tvungen att snacka med mig så var han jätte sur. Jag förstår varför Eric gjorde det där men jag tycker ändå att det var onödigt och omoget. Det finns bättre sätt att visa sina känslor på. Jag försökte prata med Hampus men det gick inte. Han var för arg så jag väntade lite med att prata med han. Det ända jag tänkte på under dagen var Erics kyss, den var helt underbar. Han är nog världs bäst på att kyssas. Visst Hampus är också bra men det känns ändå som det är något speciellt med Eric, han har det lilla extra och man blir helt knäsvag i hans sällskap. Jag vet att jag inte kände så för några månader sen men han har förvandlat mig på nåt konstigt sätt och jag tänker på han hela tiden. När jag stod och tänkte så kom Hampus fram och pussade min panna.

    - ”hej snygging” han log och verkade glad. Vad hade hänt med honom.

    - ”hej, förlåt för det med Eric innan men jag visste faktiskt inte om det”

    - ”aa det är okej men följ med mig hem efter jobbet så ska vi hitta på något kul”

    - ”okej vi slutar om en timme va?”

    - ”ja, vi kan ju ta hem lite mat också”

    - ”det blir jätte bra”

    Jag såg framemot en härlig myskväll och bara ta det lugnt. Det behövde jag verkligen.

    *

    Vi gick hand i hand längst vägen på väg hem till honom och vi hade köpt mat från en kina restaurang. Han kollade och log mot mig hela tiden och jag kände mig trygg i hans sällskap. När vi kom innanför dörren till hans lägenhet så ställde han sig framför mig och kysste mig lätt på pannan och la händerna runt min midja. Vi stod där och myste i nästan tio minuter innan jag kom på att maten kallnar och att vi borde äta. Vi dukade vid tv:n och vi tände ljus så att det blev jätte mysigt. När han hade ätit upp så hade jag nästan halva min kvar så han hjälpte mig att äta. Han sa att var tvungen att få en puss efter varje tugga eftersom att han hjälper mig. Jag skrattade lite men pussade han som jag hade blivit tillsagd. När även min mat var slut så tänkte vi se på film men vi orkade inte välja så vi slog bara på nån kanal som egentligen var så intressant. Hampus satte sig närmare mig och höll om mig, vi satt och bara myste. Det kändes som om vi var ihop men det var vi ju inte, men det kändes så och det skulle ju inte vara helt fel. Han är ju en underbar person och sjukt snygg också. Vi hämtade lite godis men ingen av oss tog en ändå godisbit, vi bara satt och kollade varandra i ögonen och kysstes lite då och då. Det här var den bästa kvällen på länge. Att få umgås med Hampus var så underbart för han är en sån bra person och man kan inte sluta skratta åt hans roliga kommentarer. Vi somnade nästan i soffan så då bestämde vi att det kanske var bäst om vi gick och la oss. Vi pratade en stund men somnade ganska fort.

 

*

 

När vi gick till jobbet så gick vi förbi en tobaks affär för att Hampus skulle köpa dagens tidning. När vi kommer fram så ser jag att Eric är på löpsedeln. Med stora bokstäver ”JAG TAR ALDRIG TJEJER PÅ ALLVAR!” Vad fan menade han med det? Vadå tar han inte mig på allvar? Jag måste snacka med han men inte just nu......


inte så jätte långt men det är i alla fall ett kapitel och jag hoppas ni blir nöjda!!!
glöm inte att KOMMENTERA också!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

SKITBRA! nu tätar spänningen VERKLIGEN! :D

kjam!

(LÄNGTAR till nästa<3)

2011-11-14 @ 13:20:51
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Kickan

Bra :))

Och hoppas verkligen att det blir Eric och Kajsa :P

Kram

2011-11-14 @ 14:27:22
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Linn B

Super bra!:)

Kram!!:)

2011-11-14 @ 14:47:20
URL: http://ericsaadefever.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jättebra! :D MER! Som jag har längtat <3

2011-11-14 @ 17:47:34
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Emily<3

Jättebra!!!

Kraam:)))

2011-11-14 @ 19:03:02
URL: http://emmabella.bloggo.nu
Postat av: Jojjo Saade

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-11-14 @ 20:04:54
URL: http://hotterthanfire.devote.se
Postat av: Anonym

mer !

2011-11-14 @ 21:02:33
Postat av: Julia

jättebraa :)

2011-11-15 @ 20:17:26
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson