Still Loving It - Del 14

När vi gick till jobbet så gick vi förbi en tobaks affär för att Hampus skulle köpa dagens tidning. När vi kommer fram så ser jag att Eric är på löpsedeln. Med stora bokstäver ”JAG TAR ALDRIG TJEJER PÅ ALLVAR!” Vad fan menade han med det? Vadå tar han inte mig på allvar? Jag måste snacka med han men inte just nu......

 

 


 

Jag visste inte vad jag skulle göra. Det kunde inte vara sant. Han är inte sån och han har sat till mig flera gånger att han älskar mig, eller var inte det sant? Jag orkade inte prata med Eric på flera dagar. Men Eric ville tydligen prata med mig för han hade ringt 20 gånger innan jag svara.

    - ”hej du! Det som stod i tidningen är verkligen inte sant och jag vet inte vem det är som har sagt det” han lät väldigt stressad.

    - ”jag vet inte vad jag ska tro..” jag tystnade och han fortsatte att snacka

    - ” du måste tro mig, jag är inte en sån kille. Jag skulle aldrig göra så. Det förstår du väll också” det lät som om han grät

    - ”gråter du” han svarade inte direkt men sen sa han

    - ”ja, för jag vet inte vad jag ska göra om jag inte får vara med dig och du måste tro mig. Det är nån som försöker sätta dit mig och jag tror jag vet vem”

    - ” vem och hur kan du veta det”

    - ”jag tror det är Hampus"

     

    -"Hampus? Det skulle han aldrig göra" sa jag
    -"Men Hampus hatar mig, vem skulle det annars kunna vara?" frågade Eric
    Man hörde att han fortfarande grät.
    -"Jag vet inte vad jag ska tro" sa jag och la på.
    Jag slängde telefonen i soffan så den rullade ner och landade på golvet. Jag kände hur tårarna samlades i mina ögon.
    Jag satte mina händer för ansiktet och slängde mig i soffan.
    Det ringde på dörren.
    Jag torkade bort tårarna och reste mig. Jag gick mot dörren och öppnade.
    Där stod Hampus.
    -"Hej" sa han
    -"Hej" sa jag
    -"Mår du bra" frågade han
    -"Vet inte, Eric säger att du försöker sätta dit honom, du vet det som stod i tidningen han säger att du har sagt det" sa jag och började gråta igen.
    -"Det skulle jag aldrig göra" sa Hampus och kramade mig.
    Jag kramade tillbaka.
    -"Jag visste väll det" sa jag
    Vi stod och kramades en ganska lång stund.
    -"Ska vi gå och äta" frågade Hampus.
    -"Visst, kan jag få göra mig lite fin först" frågade jag
    -"Jag ska nog också göra mig lite i ordning, kan jag hämta dig om 1 timme" frågade Hampus
    -"Visst" sa jag och log "Vi ses"
    Jag pussade honom på kinden och han gick.
    Jag stängde dörren och gick in till badrummet. Jag hoppade in i duschen.
    Sen gick jag till min garderob och tog fram en vit kort klänning utan axelband.
    Jag satte på mig den. Sen gick jag och fönade mitt hår.
    Sen plattade jag det, sminkade mig och sen gick jag ut till vardagsrummet.
    -"Var e min mobil" sa jag för mig själv.
    Jag tittade i soffan, där var den inte. Jag tittade under soffbordet.
    -"Där var den" sa jag och srattade till.
    Jag tittade på skärmen och jag såg att Eric hade ringt 5 gånger. Och jag hade fått ett sms.
    Jag öppnade SMS:et och det stod:

    "Kajssa,
    Snälla lita på mig. Jag har inte sagt så!
    Jag kan göra vad som helst för att få tillbaka dig!
    Jag älskar dig!
    //Eric"

    -"Ska jag svara" sa jag för mig själv.
    Jag tryckte på svara:

    "Bevisa att du älskar mig"

    Sen la jag ner min mobil i min väska.
    Det ringde på dörren igen.
    Jag gick och öppna.
    -"Hej Kajsa" sa Hampus
    -"Hej" sa jag och log
    -"Vad snygg du är" Sa Hampus och pussade mig på kinden
    -"Tack du med" sa jag och log
    -"Då går vi" sa Hampus.
    Jag låste dörren och vi gick iväg.

    Mer?

    Denna gången började Emma skriva och så fortsatte jag :)

    Hoppas ni gillar det.

    glöm inte att KOMMENTERA också!!


Kommentarer
Postat av: lisa

jättebra skrivet :-) kan hon typ inte få reda på att hampus har sagt det som står i tidningarna o så blir han sur för att hon inte vill ha honom o våldtar henne eller slår henne :-P <3

2011-11-22 @ 16:40:05
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

vadå gillar!? Ä-L-S-K-A-R!!<333

Så sjukt fint/bra!!<3

STORA KJAMAR OCH JAG LÄNGTAR SÅÅ TILL NÄSTA!<3

2011-11-22 @ 16:56:36
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Josefin

Jättebra! MER MER MER! <3<3

2011-11-22 @ 18:21:11
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jahaodu! Vi vill ha mer!!!

Skitbra!!! <3

2011-11-22 @ 19:12:07
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson