Still Loving It – Del 4

Jag orkade inte bry mig så mycket om det för jag såg att han inte hade tagit nåt i alla fall. När vi går ut från gallerian och sagt hejdå till Eric och hela hans team så säger Malin.

- ”shit vad han höll på med dig då!” sa hon lite surt

- ”aa jag märkte det också men du behöver inte vara orolig för jag är inte intresserad av honom”

Man såg att hela hennes ansikte blev mycket gladare när hon hörde det jag sa.


När jag kom hem på kvällen så hade dom andra sparat mat till mig för dom orkade inte vänta på mig, när jag öppnade kylskåpet såg jag en stor pizza och jag blev överlycklig eftersom det var mig favorit, oxfilé och bearnaisesås. När jag hade ätit upp gick jag ner till mitt rum för att se om nån skrivit nåt på facebook, men inkorgen var tom. Jag bytte från jeans till mjukisbyxor, jag gör det typ varje kväll för det är så oskönt att ha jeans på sig. När jag skulle ta upp mobilen ur fickan kände jag en lapp och när jag kollade på den så stod det:

Kajsa!

Du verkar vara en trevlig typ så det skulle inte vara fel om vi kunde träffas nån dag

// Eric

Sen hade han skrivit sitt nummer, men jag slängde lappen i papperskorgen för jag kommer inte ringa han, jag gillar ju inte ens han. Kanske att jag skulle ge numret till Malin men det är ju taskigt mot Eric att jag ger ut hans nummer. Så jag slängde den och sen kollade jag på film.

*

När det var i slutet på filmen så kom Hanna in i rummet

    - ”var det kul att träffa Eric eller?” sa hon och log

    - ”ja så där”

    - ”Va? Vadå sådär?” hon lät väldigt förvånad.

    - ”ja jag gillar ju inte han så mycket och jag tyckte han var ganska kaxig”

    - ”okej, han verkar skit snäll” sa hon lite ledsamt

    *

    Min mobil ringde och det stod bara ett nummer men jag kände igen det och jag visste inte från vart men jag svarade ändå.

    - ”Hej det är Kajsa”

    det blev helt tyst i andra luren men sen var det nån som sa hej

    - ”vem är det?” sa jag lite argt

    - ” det är jag Eric, är du arg?”

    När jag hörde att det var han så tänkte jag NEEJ för mig själv för jag vill ju inte snacka med han och fattar han inte att jag inte är intresserad. Men jag försökte vara trevlig ändå.

    - ”nej jag är bara väldigt trött, hur hittade du mitt nummer?”

    han skrattade lite sen svarade han

    - ”jag letade lite på Eniro och så, men skulle du vilja träffas nån gång när jag är i närheten av dig eller om du kanske är i närheten av mig?”

    - ”ja, kanske det”

    - ”okej, vad bra för det var väldigt trevlig idag och du verkar vara en toppen tjej men jag måste avsluta nu men du får ha det så bra så kanske vi ses snart”

    Han lät väldigt glad och jag ville inte såra han så jag svarade

    - "ja desamma hejdå""

    han sa också hejdå sen stängde vi av. Mamma kom in och frågade vem jag pratade men jag svarade att det inte var nån, att jag bara sjöng för mig själv. Hon brydde inte sig så mycket och gick sedan upp igen. Jag gick in på ”hemnet.se” för jag ville verkligen flytta hemifrån och det skulle inte vara fel att bo i Stockholm så sökte på lägenheter i Stockholm och hittade direkt en etta som såg jätte mysig och fin ut. Jag visade den för mamma och hon tyckte samma sak så vi skickade en intresseanmälan och det visning 6 December och det är nästa fredag. Hela familjen ska åka dit och kolla. Jag längtar redan. Jag skickade ett snabbt sms till Eric. ”Jag kanske ska flytta till Stockholm”. Jag visste att han skulle bli glad och det hade jag rätt i för han svarade ganska snabbt

    - ”jaa vad kul då får vi träffas ofta!”

    Jag orkade inte svara så jag stängde av telefonen och gick och la mig.


Det blev ganska kort, glöm inte att kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Linn B

Heej!!

Jätte fin novel om Eric!!!!!

Kraam!!

VArt har du gjort din header, den är jätte fin, jag skulle vilja ha en sån fin men har inte fotoshop!!!!:(

Jaja Kraam på dig!!=D

2011-11-02 @ 14:07:05
URL: http://ericsaade4ever.bloggplatsen.se
Postat av: Linn B

DEN ÄR SÅ HIMLA BRA!!!!!

DET ÄR DEN ÄSTA JAG LÄST!!!!!

KRAAM!!!!=D=D=D=D

2011-11-02 @ 14:24:43
URL: http://ericsaade4ever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson