Hej!

Hejsan våra underbara läsare! Förlåt att vi sa att det skulle bli bättre uppdatering av kapitlet nu under lovet men haft mycket att göra och så men vi ska försöka bättra oss!! Vi lägger iaf upp lite andra saker på bloggen så den inte blir helt tom!
Det har inte varit nått "dagens klipp" på två dagar nu men imorgon kommer det 3 klipp. Igår glömde jag bort det och idag har jag fixat inför Pop Explosion som är på torsdag för mig!! Någon läsare som också ska gå nu i veckan? Växjö, Örebro, Halmstad eller Trollhättan? ;) Många undrar när nästa kapitel kommer och det är snart! Ska börja skriva efter skolan imorgon, fått riktigt bra idéer! Hehe blev ni nyfikna nu? :) ha det så bra så länge så hörs vi snart!! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Okej vi förstår, det är ingen fara fast man längtar ju väldigt mycket tills nästa kapitel men då vet vi att det kommer snart. :D JA! Jag ska till Trollhättan på lördag. Wiiiiie! <3<3

2012-04-10 @ 22:43:58
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

Ska till Växjö!!! Har Vip och backstages! Skit Taggad! ;P

2012-04-10 @ 22:51:24
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: josefin

Okej :D <3 jag får vänta tills nästa onsdag tills jag får se Pop Explosion i Göteborg :D <3

2012-04-10 @ 23:43:17
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson