Still Loving It - Del 32

Filmen var jätte bra och vi gick till resturangen. Både jag och Eric tog en varsin planka. Det var riktigt gott och det tyckte Eric också. Efter vi hade ätit gick vi hem till mig och spelade lite spel och sedan så somna vi. Dagen efter så vakna jag av att jag mådde lite illa jag sprang till toan och spydde 3 gånger. Lite senare så kom Eric och han kände sig inte häller bra. Vi tänkte vad kunde de ha varit för något som gjorde att vi kände oss dåliga? Vi låg ner kruppna i soffan med filltar, varm choklad och såg på tv. De var en riktig mysdag med Eric, när vi båda inte mår så bra.


Nästa dag:
Jag vaknade i soffan med ett ryck. Eric låg i andra änden och sov.
Jag tassade tyst upp och in på toa. Jag borstade tänderna för jag hade fortfarande kräk smaken i munnen.
Sen gick jag ut till vardagsrummet igen.
-"Eric" sa jag och skakade lite lätt på honom
-"Mmm" sa han och gnuggade sig i ögonen
-"Godmorgon" sa jag och log
Gud vad söt han är när han är nyvaken.
-"Godmorgon" sa han och log tillbaka
-"Vad ska vi hitta på idag då?" frågade jag och reste mig upp och började gå mot köket.
-"Ingen aning" sa Eric och gick bort till toan.
Jag började göra frukost när jag plötsligt kännde att jag var illamående och nära på att spy.
Jag sprang in på toa och spydde! Som tur var så borstade Eric tänderna.
Han sköllde munnen och tog bort mitt hår från mitt ansikte.
Efter 15 minuter så hade jag slutat spy. Eric gick och hämtade ett glas vatten till mig medans jag satt på badrumsgolvet och kände mig helt yr.
-"Gud Kajsa du är helt vit i ansiktet" sa Eric när han kom in i badrummet.
-"Är jag" sa jag och försökte resa mig men jag bara trilla ihop.
Eric sprang fram till mig och fångade mig.
-"En sak är säker du ska inte göra något idag!" sa Eric och lyfte upp mig och bar mig in till soffan.
-"Nä tror inte det heller" sa jag
Eric gick och hämta mitt glas med vatten.
-"Eric kan du ta den röda spannen som står i badrummet" ropade jag
-"Visst älskling" sa han
Vi låg i soffan tillsammans hela dan, vi kollade på film efter film efter film, Det fanns ju inte direkt något annat att göra. Både jag och Eric spydde ett antal gånger under hela dagen. Det måste varit nått igår som gjorde oss så otroligt sjuka, kanske skulle vi ringa till restaurangen och fråga dom. Fast det skulle få bli senare eftersom ingen av oss hade någon energi alls att ens lyfta telefonen. Erics dator låg precis brevid där jag satt, jag tog den och loggade in på twitter och facebook. Jag hade fått rikigt många följare och nya vänförfrågningar på facebook, hur kunde dom hitta mig? på facebook alltså, på twitter är det ju inte så konstigt eftersom Eric skrev om mig i en tweet. Jag skrev ett snabbt meddelande på båda sajterna " i feel very sick, but it feels better when E is here with me! you're my angel<3". Jag hann inte ens stänga ner sidorna innan folk kommenterade, gillade, retweetade, svarade på min tweet. Det gick otroligt snabbt. Jag lämnade över datorn till Eric och jag tjuv kollade lite på vad han var inne på, gissa vad han gjorde...........

det var del 32!! vad tyckte ni? bra? dåligt? kommentera för vi vill verkligen veta!! :D glöm bara inte bort att ni är bäst!!
vi älskar er<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Riktigt super duper bra :) Ni är bäst

2012-04-02 @ 15:24:32
Postat av: Maggi <3

Jätte bra meeeer! :D

2012-04-02 @ 16:29:03
URL: http://maggiyouknow.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Jätte bra ju! Ni är f*n i mig bäst! <3 :) Hoppas att nästa kommer snart! :D

2012-04-02 @ 16:35:04
Postat av: Elin igen

Vart får ni tag i dom där bilderna som ni har med i varje kapitel? :)

2012-04-02 @ 17:18:26
Postat av: Josefin

Åh va bra! Nu blir jag ännu mer nyfiken, vad tittar han på? :o <3<3

2012-04-02 @ 17:50:14
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: E.<3

jättebra! mer nu tack. haha lol <3

2012-04-02 @ 18:18:19
Postat av: Micka

Lika bra som vanligt:) alltid lika kul att komma in på denna sida och se att det finns ett nytt kapitel att läsa:) Jag brukar glömma bort att kommentera, för jag bli fast i läsningen hahaha:P

2012-04-02 @ 18:42:06
Postat av: josefin

Det är super bra :D längtar redan tills nästa kommer bli nyfiken på slutet :D

2012-04-02 @ 19:39:02
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: a.l.v.a.n

Älskar denna novell!!!! <3333

2012-04-03 @ 15:01:56
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: Sanna

Älskar novellen. Men är nyfiken på vad han gjorde! När lägger ni upp fortsättningen? Kan snart inte vänta längre ;)

2012-04-10 @ 01:47:15
URL: http://http://horselovver.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson