Fanvideo Till Eric

Har tänkt länge på att göra en Eric Saade fan video där inte bara jag medverkar utan förhoppningsvis många andra av hans fans. Om ni vill vara med så skicka ett mejl till [email protected]. Ni kan då bifoga:
- Favorit bilder på Eric

- Bilder på er med kanske nån text på

- Bilder på er & Eric

- Favorit videos med Eric

- Videos som ni har filmat själva

Ni kan också önska låtar som jag ska ha i bakgrunden. Den kan i stort sett skicka in allt som har med Eric att göra och som ni vill ska vara med i videon. Jag vet inte riktigt när jag kommer göra den men det blir väll när jag har fått tillräckligt med material. Hoppas ni vill vara med, det skulle vara jätte kul! :)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson