Still Loving It - Del 23

Eric stod kvar på samma ställe och han såg väldigt stel ut.
- "vad är det? är det för att Hampus kom förbi eller?" han svarade inte. "men hallå, Eric! Svara!"
- "ja vad är det.....nej eller ja, jag gillar inte honom och det vet du"
- " ja men du kunde väll sagt hej i alla fall, jag fattar inte varför ni inte är vänner nu när han har tjej och du har mig?"
han kollade på mig innan han svarade "vi kommer aldrig kunna bli vänner och så är det bara"
- "varför då?" jag kände mig väldigt frågvis men jag var ju tvungen att veta!
- "för att han har något lurt pågångm det känner jag på mig" jag struntade i att svara och gick bara vidare och Eric hängde med. När vi har gått en liten bit så knackade någon mig på ryggen.........
___________________________________________________________________________________________________
Jag vände mig om, där stod Mamma och syrran.
-"Hej" sa syrran och kramade mig
-"Hej" sa jag och kramade henne och sen mamma
Jag tittade på Eric, han hade samlat sig och log sitt urgulliga leende.
-"Vi hade tänkt gå och äta, vill ni hänga på?" fråga min mamma
Jag titta på Eric och han nicka.
-"Visst" sa jag och log
Vi gick iväg.
När vi såg en folkgrupp på ena sidan av gatan gick vi snabbt någon annanstans. Vi ville inte stanna och skriva autografer mer idag. Eller Eric ville inte.
Vi stannade utanför en resturang som såg jättelyxig ut.
Vi gick in och satte oss. Jag och Eric beställde varsin planka med oxfilé och mamma och syrran tog en hamburgare av något slag.
De hade på musik inne på resturangen ooch helt plötsligt började Hotter Than Fire spelas.
Jag började sjunga med:
-"I'm dressing up for tonight, don't need no list no invite
i'm here to dance, dance, da-da-dance, dance"
Mamma, syrran och Eric började skratta.
-"Vaddå?" frågade jag och tänkte inte på att Eric sjöng denna låten.
-"Em, hör du inte vem som sjunger?" frågade syrran
Jag tittade på Eric och han skrattade så jag trodde han skulle dö för att han inte fick luft.
Jag kände mig som ett frågetecken.
Sen lyssna jag lite till.
-"OH SHIT!!" sa jag och de började skratta mer!
*
Resten av kvällen satt vi och kollade på tv i min lägenhet. Allihop, jag, syrran, Eric och mamma. Det var deras sista kväll innan dom skulle åka hem. Till Gävle. Det kändes lite tråkigt Faktiskt men ändå lite skönt då att det inte var så mycket folk i lägenheten. Alla satt med sina iPhones så ingen fokuserade på tv:n direkt. Jag och Eric smsade till varandra och det tyder ju på att vi var ganska uttråkade. Syrran och mamma fattade ingenting när vi små skrattade åt varandra söta sms, dom tyckte nog att vi var knäppa. Men mamma frågade Eric en lite random sak:
- "Eric du har väll twitter ellerhur?"
- " ja, det har jag. Ska du skaffa eller?" sa han och log lite kaxig
- "ja jag tänkte det men jag har inte riktigt fattat hur man gör. Skulle du kunna visa mig lite snabbt?"
Eric gick och satte sig bredvid mamma och då blev det kallt vi mig eftersom Eric hade legat tätt intill mig.
Jag kom på mig själv att jag inte heller hade så jag passade på att skaffa det när Eric ändå visade för mamma. Jag laddade snabbt ner appen och började med att skriva in ett användarnamn. Hmm...vad skulle jag heta? Kajjsaaa kanske? Ja så fick det bli! Jag valde lösenord och allt annat man skulle fylla i. Nu hade jag twitter och den första jag började att följa var ju såklart Eric. Bara några sekunder senare så fick jag en notis om att "ericsaademusic" hade börjat följa mig. När jag kollade på honom så log han och blinkade med ögat. Det tog ett tag innan jag hade hittat lite folk som jag ville följa och det blev ganska många tillslut. Min första tweet blev "nu har jag äntligen twitter", inte så roligt kanske men det var det enda jag kom på. Det kom upp att det fanns en oläst tweet när jag uppdaterade sidan så såg jag att det var Eric!!


Väldigt kort men hinner inte skriva mer nu och jag sa ju att det skulle komma ett idag! ;) det är ju bättre än ingenting iaf! KOMMENTERA vad ni tycker nu!!!<3
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är jättebra! Ni är skitduktiga! :) <3

2012-02-27 @ 10:23:45
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

det är super bra :D längtar till nästa kapitel kommer :D

2012-02-27 @ 11:15:24
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Jättebra längtar efter nästa!!

2012-02-27 @ 14:38:58
URL: http://ericslover.devote.se/
Postat av: a.l.v.a.n

jäätte bra!

2012-02-27 @ 16:07:30
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: jennifer

jättebra! längtar till nästa kapitel ni är skitduktiga! hoppas bara det händer nåt riktigt spännade snart!;)

2012-02-27 @ 17:13:34
URL: http://allasaadefans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson