Still Loving It - Del 25

Det var dags för läggdags och Eric skulle hem till sig för han hade ingen lust att sova på soffan. Dagen hade var riktigt bra och nu var sista gången jag såg mamma och syrran på kanske ett bra tag och det kändes väldigt tråkigt.  Så jag fick säga hejdå nu eftersom jag var på jobbet när deras tåg hemåt åkte.


6:e Februari
det var en hel vecka sen mamma och Hanna åkte hem. Men det känns som det var igår, jag saknar dom så otroligt mycket redan. Idag var det fredag men inte fredag som helst.......egentligen så ville jag inte tänka på vad det var för dag eftersom det inte skulle bli någon speciell dag iaf. Jag hade ju knappt några vänner här i Stockholm så det skulle kanske bli en helt vanlig fredag iaf. Det enda som fanns på dagens planering var "jobbet", visst det är kul men det kunde varit mycket roligare om jag hade fler vänner. Klockan var 8 på morgonen och jobbet började inte förräns om 2 timmar. Jag drog på mig ett par svarta jeans, ett vitt linne, ovanpå det så satte jag på mig en stor och gosig kofta. Sen gick jag till toan och satte upp mitt mörka och hyffsat långa hår i en slarvig tofs. Jag orkade verkligen inte bry mig om hur jag såg ut. Efter har sminkat mig lite snabbt, gick jag till köket och tog fram bröd, ost och smör. Jag bredde mig två mackor och tog sedan med dom till vardagsrummet där min dator låg. Jag startade den och gick direkt in på Facebook, av en vana. Jag hade fått 100 nya händelser. Det var många som hade skrivit i min logg. Jag ville inte ens kolla, det skulle bara känna mig mer ensam då. Jag kollade även twitter lite snabbt och där hade jag fått 1000 nya followers! Bara på en dag, eller det var inte en dag. Det var bara några timmar, helt sjukt. Jag var bara tvungen att ringa Eric. Hoppas bara att han är vaken. Det borde han ju vara vi halv 9, en fredagsmorgon.
Det tog några signaler innan han svarade och han lät ganska trött.
- "oj väckte jag dig...sötis" han skratta till i luren
- "nejdå, jag jobbar.....snygging" båda skratta samtidigt
- "men du, jag har fått 1000 nya followers på twitter på bara några timmar, det är ju sjukt......cooling"
- "oj, det var många....."han skratta till lite men sen fortsatte han......."tuffing" han börja skratta och jag gjorde desamma.
Vi snackade väldigt länge men han verkade inte fatta att det var en speciell dag för mig idag. Jag försökte komma in på det spåret flera gånger men han bytte bara ämne. Det var kanske inte meningen att jag skulle vara glad idag.

*

På vägen till jobbet så mötte jag Hampus. Han var också på väg till jobbet, han tog min hand men jag drog snabbt bort den. Då kollade han konstigt på mig och frågade vad det var för fel på mig.
- " vadå fel på mig? det är ju du som är felet, du raggar mig även om du har tjej"
- "jag raggar inte och om jag skulle det så gör det väll inget"
- "jo det gör det för jag är tillsammans med Eric nu" jag kanske inte skulle sagt det eftersom han blev väldigt sårad
- "okej vad roligt för er då" han gick snabbare och försvann innan jag hann förklara.
Den här dagen skulle ju bli den bästa i mitt liv men allt är ju bara skit......

Ja det var allt för idag! Förlåt att det kommer sent men jag är sjuk och har inte orkat förens nu och jojjo har skola att tänka på. Vad tycker ni? och vad är det för speciell dag för Kajsa? kommentera gärna och gissa vad ni tror! :) PUSS
//Emma

Kommentarer
Postat av: josefin

Det är super bra :D

2012-02-29 @ 22:03:00
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Fyller hon år? :D Jätte bra

2012-03-01 @ 07:23:25
Postat av: Elin

Jättebra!!;)<33

2012-03-01 @ 07:37:35
Postat av: Rebecca

Att Eric ska göra något speciellt till henne :D

2012-03-01 @ 08:19:04
Postat av: Josefin

Jättebra! :) <3

2012-03-01 @ 08:22:22
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: ★Jennifer★

Asgrymt bra!!!!!! :D

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

kjam<3

2012-03-02 @ 11:08:10
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa del? :)

2012-04-02 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson