Still Loving It - Del 18

Han blev tyst och tittade ner i golvet.
-"Sov här" sa jag
-"Va. Vill du det?" sa Eric och lät överraskad.
-"Ja" sa jag och log mot honom
-"Tack" Sa han och log tillbaka.
Jag tittade på klockan. Den var 23.40.
-"Oj, vi får nog gå och lägga oss nu!" sa ajg och skrattade till.
-"Ja!" sa eric och skrattade.
-"Jag hämtar ett täcke och en kudde till dig" sa jag och gick iväg
Jag såg att Eric satte sig ner i soffan och log för sig själv.
Jag log också, även om han inte kunde se det.


Eric perspektiv:

Jag vaknade av att Kajsa sprang runt i lägenheten och letade efter saker, men jag visste inte vad. Jag låg i sängen och fick sedan en tanke "hur fan kom jag hit". Om jag minns det rätt så somnade jag i soffan, aja jag får fråga Kajsa sen när hon har lugnat ner sig lite. Jag tog på mig gårdagens kläder och gick ut till köket, där Kajsa stod och fixa frukost. Jag kunde inte sluta le när jag såg hennes underbart fina ansikte och jag ville bara gå fram till henne och kyssa henne men jag vet inte hur hon skulle reagera, skulle hon besvara den eller skulle hon dra sig undan. Mina tankar avbröts av att Kajsa sa "godmorgon snygging" hon rodnade lite när hon sa det men det tyckte jag bara var gulligt. Vi satte os vi det lilla vita bordet där hon hade dukat fram ägg, mackor, smör, ost och alla möjliga pålägg. Jag åt två mackor men det ända jag kunde fokusera på var hennes utstrålning och jag satt och stirra på henne minst två minuter.
- "vad kollar du på?" hon hade tydligen märkt att jag satt och stirra, men hon bara skratta och stirra tillbaka
- "jag kan inte sluta titta och tänka på dig" hon log ännu mer när hon fick höra det
när vi hade ätit upp så fixa vi oss lite och när jag står i badrummet och borstar tänderna så hör jag ett högt skrik från vardagsrummet "FUCK FUCK FUCK JAG HAR JU GLÖMT MAMMA OCH SYRRAN" jag spottade ut det jag hade i munnen och sköljde av mig lite innan jag gick mot vardagsrummet där Kajsa stod och sprang runt i en cirkel.
- "hallå, ta det lugnt. Vad har hänt?" jag såg nog ganska rolig ut för hon stanna upp och bara skratta åt mig men man såg ändå hennes oro i ögonen.
- "men vad är det som har hänt" hon svara inte utan bara förbi mig och in i sovrummet, jag gick efter
- "jag eller vi ska hämta mamma och syrran vid tågstation om tio minuter"
-"Då får vi skynda oss" sa jag och gick med snabbasteg mot dörren.
Kajsa kom snabbt efter.
Vi gick ut genom dörren och Kajsa låste.
-"FAN" sa hon när vi hade kommit ner till gatan.
-"Vad är det?" frågade jag snabbt.
-"Jag glömde mina bilnycklar uppe på bordet!" sa hon och gick mot dörren.
-"Jag kör" sa jag och började gå mot min bil.
-"Tack Eric" sa hon och fick småstringa ifatt mig.
-"Inga problem" sa jag och låste upp bilen som stod parkerad snyggt och prydligt vid kanten av vägen.
Jag hoppade in bakom ratten och Kajsa hoppade in på andra sidan.
Jag kom och tänka på då när det bara var vi två. Då när inte den där Hampus var med i bilden.
Jag log för mig själv när jag startade bilen och körde mot statioen.
Kajsas perspektiv:

Jag tittade lite snabbt på Eric när jag hade suttit mig i bilen. Jag såg att han log och kunde inte stå emot att le själv.
Vi var framme på stationen på kanske 3 minuter.
Jag hoppade ut från bilen och sprang fram till tågbanorna.
Jag kollade på skyllten som satt uppe vid taket.
-"Siken tur" sa jag för mig själv och kollade mot Eric
Han kom fram till mig.
-"Vaddå?" frågade han
-"Tåget är 5 minuter försenat" sa jag
-"Tur för oss" sa Eric och log
Jag log tillbaka.
Vi satt och väntade i ungefär 10 min innan tåget kom. När jag såg det komma så blev jag överlycklig, jag ställde mig upp och bara stod och hoppa. Alla stirra på mig men jag brydde mig inte och Eric bara skratta. Tåget stannade och först ut var mamma och Hanna, jag bara sprang fram till dom.
Hannas perspektiv:

Tågresan hade tagit nästan 2 timmar och jag var så glad att vara framme och äntligen få träffa Kajsa och även Eric. Jag har aldrig sett han "live" eller vad man ska säga och han verkar vara en riktigt bra kille, Kajsa verkar gilla han också. Direkt när vi steg av tåget såg vi Kajsa komma springandes mot oss. Hon hade verkligen förändrats på den tiden vi inte har träffas men såklart var det bara positivt. Jag hade saknat henne så mycket.
- "HEJ MAMMA" skrek Kajsa och kramade om henne och sen gick hon till mig och skerk "HEJ SYSTER". Jag kunde inte låta bli att hålla mig för skratt. Bakom hennes rygg skymtade en otroligt snygg kille, vid namn Eric. Jag sträckte mig fram till han och skakade hand men han nöjde sig inte med det, han ville ge mig en kram och likaså mamma gav han en kram. Vi gick mot bilen som tydligen var Erics, en riktigt snygg opel faktiskt.

så det var del 18, blev det bra? det blev kanske inte jätte långt men det är sent och vi är sega i huvudet. Men jag börjar med nästa del nu och jag LOVAR att det kommer ett imorgon får se vilken tid jag ställer in det på. Jag kommer göra ett inlägg senare när det kommer läggas ut, så ni vet! glöm inte att KOMMENTERA för då blir vi extra taggade att skriva! :D//Emma

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÄLSKAR MER MER MER!!!!!!!!!!!!!

2012-01-05 @ 01:23:25
URL: http://ericslover.devote.se/
Postat av: a.l.v.a.n

Super bra !!!! :D

2012-01-05 @ 01:27:59
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vi vill ha mer! <3 haha x)

2012-01-05 @ 10:47:36
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Elin ;)

Jättebra! Fortsätt Fortsätt Fortsätt!:D

2012-01-05 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson