Still Loving It - Del 21

Erics perspektiv:

Det hade faktiskt varit en kul kväll med Kajsas mamma och syrra.
Sen kom ju Hampus.. Var han tvungen?
Jaja..
Jag låg i sängen och tänkte på kvällen, hur kul vi hade haft.
Jag saknade henne värkligen!

Jag vaknade av att mobilen vibrerade men jag hade inte ork att kolla på den, så jag låg kvar en liten stund till. Gårdagen var verkligen lyckad förutom att Hampus kom men allt annat var super. Men en sak jag tyckte var lite konstig var att Kajsa verkade vara glad över att Hampus hade en tjej.
Jag som trodde att dom var på g eller nåt. Jag hade helt glömt bort att mobilen hade plingat till så när jag kollade på den så blev jag förvånad att jag hade fått ett sms, från Kajsa. "hej, tack för igår! det var verkligen jätte trevligt. Jag och Hanna tänkte dra ut på stan en stund. Vill du hänga på?".
På nått sätt så blev jag faktiskt väldigt glad av att läsa det smset, jag vet inte varför. Men självklart att jag ska med, skickade ett snabbt sms innan jag gick upp från sängen. "tack själv, klar jag hänger med men när ska vi ses?". När jag kom till köket så föll min blick mot klockan direkt och jag blev väldigt förvånad för hur mycket den faktiskt var!
HALV 2!!!!
det var längesen jag sov så länge och jag tyckte det var konstigt att Kajsa sms så tidigt men nu förstår jag ju att det inte alls var konstigt. Det pep till i sovrummet av mobilen och jag halv sprang dit för att se vad hon svarade.
"går det bra om tjugo min?" Oj, jag som inte ens hade tagit på mig kläder eller överhuvutaget ätit frukost. Vad skulle jag svara? hm.. dom kan ju komma hit. "jag vakna nyss men ni kan komma hit om ni vill"
Jag gick skrattandes mot köket igen för att jag kände mig vädigt smart.
*
Det ringde på dörren. Det måste vara dom tänkte jag, men jag hade ju bara byxor på mig. Skit samma det skadar inte att visa lite hud. Jag öppnade dörren och där stod bara Kajsa och ingen Hanna.
- "var är Hanna?" fråga jag förvånade medan hon kom in genom dörren och stängde den.
- "vadårå vill du att hon ska vara här eller?" hon log lite kaxigt och jag kunde inte sluta le själv.
- "nej det var inte jag menade, det var bara det att...." hon avbröt mig med en kyss på munnen och hon ville nog bara få tyst på mig. Hennes ögon glittrade och allt kändes så magiskt.
Hon kollade mycket på min överkroppen som var bar och hon log samtidigt.
- "gillar du det?" han blick flyttades från min mage till mitt ansikte och när vi kollade varandra i ögonen så log vi samtidigt

Kajsa's perspektiv

Att stå framför Eric när han inte har någon tröja är helt underbart. Allt om att jag och Hanna skulle på stan var bara ett skämt. Det ända jag ville var att träffa Eric, att se hans ögon, leende eller ja, hela han.
Jag har förstått mer och mer för varje dag som går hur mycket Eric faktiskt betyder för mig. Visst jag gillar Hampus också men jag får ändå inte samma känsla när jag är med honom som när jag är med Eric.
Han får mig att verka speciell och betydelsefull. När jag är med Hampus så känns det som han gör det bara för att jag inte ska vara med Eric. Jag drömde mig bort lite men "vaknade" till av att Eric pratade med mig.
- "hallå sover du?"
- "va, vad sa du?" han bara skratta och skaka på huvudet
-"ska vi gå på stan eller?" upprepade han
- "ja eller kan vi inte stanna här?" jag log mitt mest förnuligaste leende
- "okej då, vad ska vi hitta på då?"
- "jag tyckte jag såg nått roligt i sovrummet" jag skratta och drog med honom om in i sovrummet......

förlåt för ganska kort och tråkigt kapitel men jag hinner inte mer nu. Vi får se när nästa kommer. Glöm int att KOMMENTERA NU!! :D //Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

MER! Det är jättebra! Hett! <3

2012-01-29 @ 21:07:12
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: ★Jennifer★

hellu! :D

Det var ett tag sen jag var inne på denna sidan :) Men nu får ni ta och vänja er vid att ni kommer få en stacker! xD Jag fommer följa SaadeStoory som en hök! x)

MEEEEEEER! :D

Kjam<3

2012-01-29 @ 22:03:50
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Moa

Längtar till nästa del, underbart att läsa :D

2012-02-04 @ 23:10:33
Postat av: josefin

Super bra!!längtar tills nästa kommer :D

2012-02-22 @ 20:26:23
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson