Svar på kommentar

Svar: Det är i "Hänt Extra" :)
//Emma

Kommentarer
Postat av: christel

hej eric saade jag undrar om du kommer till säffle eller till medis och sjunger och jag undrar om du kan ge mig några tips om jag vill börja sjunga så att en kille jag gillar ser mig jag är kär i han men han är inte kär i mig men om jag kanske vågar göra saker ex att sjunga kanske han börjar att prata med mig snälla eric saade kan inte du göra det jag är tretton år gammal och jag gillar dina låtar och jag gilllar dig du är så snygg och bra jag älskar dig eric saade puss och kram christel persson

2012-02-03 @ 18:09:46
URL: http://ericsaade

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson