<3

Heej!
Igår (fredag) fick jag (Jojjo) kolla på genrepet till pop explosion!!!
Det vaar helt underbart!
Sen efter deet fick jag och alla andra 32 personer som var där hälsa på honom (alltså skaka hand med honom)
Och jag hade på mig en av mina Eric Saade tröjor så vårt lilla samtal var såhär:
Han: "Hej" ler
Jag: "Hej" ler
Han: " Snygg tröja du har" ler
Jag: "Tack" ler MYCKET mer
Sen gick han vidare till nästa!
Men asså jag AVGUDAR min hand!!! <3
OMG! OMG! OMG!
en bild på snyggingen:
SÅ SÖT! ♥
Sen idag (Lördag) så var jag och mamma och såg på den riktiga showen i MALMÖ! =D
OMG se eric saade 2 dagar irad!
OMG! OMG! OMG!
It's AMAZING!! <3
en bild:
Puss =*
Jojjo ♥
P.s: Nästa del kommer snart! Vi har ju påsklov nu så! ;D <3

Kommentarer
Postat av: ssandra

varför fick du titta på genrepet ? :) <3

2012-04-01 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson