Söker Medarbetare!!!

LÄS DETTA!!!
vi söker en ny medarbetare här på SaadeStoory och det är för att vi känner att vi vill mer än vad vi kan. Så därför skulle det vara bra om nån skulle vilja hjälpa os att skriva. Det spelar ingen roll vilken ålder du är eller om du är kille eller tjej, bara att du tycker om att skriva och så. Du behöver absolut inte skriva ett kapitel själv alla gånger, vi kan hjälpas åt. Du måste såklart vara seriös och lyssna på våra idéer om hur novellen ska vara. Du måste även kunna ha lite egna tankar på hur det skulle kunna fortsätta. Det är väldigt bra om du har facebook eller dayviews(bilddagboken) så vi kan snacka på ett enkelt sätt. Du måste prata med oss innan du skriver ett kapitel. Du får inte ha allt för många fritidsaktiviteter, så du inte har tid att skriva.
ja det var typ allt. Är du intresserad så kommentera att du skulle vilja bli den nya medarbetaren. Skriv hur vi ska nå dig (t.e.x mail, facebook, blogg elller dayviews). Du får gärna skriva en motevering om varför du vill "jobba" med oss, det är inget måste men det skulle vara kul! :)
// Emma & Jojjo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle vara med och hjälpa er att skriva och ni kan kontakta mig på min blogg www.mylifesrebecca.devote.se eller min facebook Becca Bästa Saade Holm jag skulle vilja jobba med er för jag tycker att era noveller är bra och jag gör inte så mycket på min fritid om det inte är läxor eller dansen som jag har på Måndagar men jag skulle gärna vilja jobba med er... :D :D

2012-03-01 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson