Still Loving It – Del 28

Nu har veckan gott och det är dags att åka hem till Stockholm igen synd att vi inte kunde stanna längre för veckan gick fort och det var en rolig vecka denna gång tjusade Erics mamma oss till station och alla syskon var med utom Lina då skämta Eric och sa.
-Fick hon dåligt samvete för hon var dum mot Kajsa eller så?
-Nej,det är inte det.
-Vad är det då?
-Robin har gjort slut med henne och hon är jätte ledsen för det är därför hon har varit sur under veckan.
Erics mamma och syskon sa hejda och gav oss en kram innan vi gick på tåget.


Nu var det ca en vecka sedan vi kom hem från Helsingborg. Det var faktiskt ganska roligt men skönt att vara hemma efter en vecka och en person som jag tyckte var speciel var Lina. Men jag fick reda på varför hon var sur och då vet jag hur det känns. Jag var lika dan, när det hände mig för några år sen. När jag var på väg till jobbet så ringde Hampus mig och lät jätte stressad
- "kom hit fort måste ha hjälp för jag är ensam och Erics nya skiva har släpts och jag öppnar om ca 5 minuter så skynda dig"
- "Jag är på väg, är runt kvarteret bara. Jag springer nu så jag kommer snart.
Efter det la han på och när jag kom till affären så stod det redan 6 kvarter bort med tjejer och killar som skrek.
Jag hann precis in innan Hampus öppna. Det var ju tur det för jag tycker det är synd om Hampus om han skulle varit själv. Dagen gick bra och vi skulle stänga när Hampus sa
- "Kajsa jag skulle vilja fråga dig en sak" han såg väldigt alvarlig ut
- "Okej, vad då?"
- "Jo,jag har alltid älskat dig, sedan vi var små och du ser så himla bra ut också. Det jag skulle fråga var om du vill bli tillsammans med mig?"
- "Hampus jag skulle vilja om jag inte...." han av bröt mig
-" Okej ska vi gå ut och äta något i morgon?"
- " men Hampus du vet ju att jag är ihop med Eric"
- "det är jag inte helt säker på......"han stannade till lite
- "vadå? vad menar du?" jag märkte själv hur arg jag lät och han fortsatte sedan att prata igen
....jag och min tjej gjorde slut när ni var i väg till Helsingborg och som du vet så är min tjej/mitt ex Erics dansare och när jag prata med henne i går och fråga vad hon gjorde. Sa hon att hon var med Eric och då hörde jag honom säga "kom älskling och sätt dig i soffan"
Jag blev helt tyst, kunde det verkligen vara sant? jag kände att tårarna var på väg att komma
- "sluta, menar du verkligen Eric?"
- "Ja" han såg förvånad ut
- "MIN ERIC?" Jag skrek det högsta jag bara kunde
- "Ja din Eric, vilken annan Eric skulle det vara?"
- "Jag vet inte men du och jag blir ej ihop förns jag och Eric har rätt ut detta och om vi har det och vi blir ihop igen.
Då är jag ihop med honom och du kan inte försöka få mig på din sida.
Efter det samtalet med Hampus så gick jag hemåt. Jag grät nästan hela vägen hem och när jag kom innanför dörren så föll jag bara ihop, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Hela min värld hade bara rasat ihop, allt var förstört. Eric hade svikit mig. Jag visste att jag borde ringa honom men jag vet inte om jag skulle palla med det. Att höra hans röst och kanske få beskedet att det var sant. Skulle jag orka det? Hur kunde han? Vad hade jag gjort mot honon som gjorde att jag förkänade det här? Mitt huvud var helt kaos just nu. Alllt stod bara stilla och jag kunde inte ens röra mig. Jag satt där i min lilla, tråkiga hall som en liten bebis. Men det hade jag all rätt till......
Så, vi ber verkligen om ursäkt att det kommer sent men vi har haft mycket att göra idag. Men nått som vi har märkt att ni KOMMENTERAR dåligt!!! Besökare ökar och kommentarerna minskar! Inte bra ju, vi vill veta vad ni tycker så sluta inte kommentera för då finns det risk till att vi slutar med denna novell. Så KOMMENTERA allt vad ni kan nu och vad ni tycker bra och vad som är dåligt. För det är också bra att veta!
PUSS!<3
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sjukt bra! Kommentera nu alla! <3

2012-03-04 @ 07:58:37
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: ln

Så jävla facking bäst!!!!

2012-03-04 @ 08:37:45
Postat av: Nadja

Riktigt bra kapitel. Jag älskar verkligen er novell :D

2012-03-04 @ 09:44:17
Postat av: Elin

Bästa jag har läst!!! Snälla fortsätt skriv på den!!:)

Ni är jätte duktiga på att skriva!!:) <3

2012-03-04 @ 12:57:11
Postat av: josefin

den är as bra!!! <3 :D

2012-03-04 @ 16:30:29
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Moaa

OMG så bra!!!

2012-03-04 @ 16:36:03
Postat av: Sandra

BÄÄÄÄST ! <3

2012-03-04 @ 17:16:01
URL: http://ssaandraerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson