Still Loving It - Del 30

-"Vad är det?" frågade han.
-"Har du kollat datumet på videon och du vet att det är molly Sandén han pussar där va?"
Jag reste mig upp för att gå.
-"Men gå inte! Jag lovar dig jag ljuger inte" sa Hampus
-"Jag tror dig inte! Du försöker bara få  tillbaka mig för du gillar inte Eric!" sa jag och började gå.
Han tog tag i min arm och drog i den så jag kom in i hans famn, sen började han pussa mig.
Jag drog mig loss:
-"VA FAN GÖR DU?!?!" sa jag och sprang där ifrån.
Jag sprang hela vägen hem, in i min lägenhet och låste dörren om mig.
Sen sjönk jag ner på golvet igen...

Jag tänkte: varför gör han så? Sen kom jag på att det kanske var för att han är avis på Eric, för han är ihop med mig. Jag ringde Eric och frågade om vi kunde ses han sa:
-Ja det kan vi. Vi kan träffas på expresso house?
-Ja det kan vi.
-Du låter inte så glad, vad är det gumman?
-Jag tar det när vi träffas sen
Vi träffades vid expreso house och bestälde in två chailatte och en cupcake och när vi hade fått in det så sa jag:
-Jag vill veta om du kysste Hampus tjej?
-Ja har ju sagt att jag inte gjorde det tror du inte på mig?
-Jo,det gör jag men Hampus vissade mig en video i går där du kysste Molly 2004 men du vet ju att man kan ändra år på en video kamra.
-Kajsa jag har inte kysst henne! Jag skulle aldrig göra så mot dig!
Jag trodde faktiskt på honom och vi kysste varandra och jag gick hem till mig och han till sig så sa vi att vi skulle gå på bio och gå på middag i morgon, hoppas det blir kull.
*
Jag vaknade av att någon höll på i köket och jag tog en hård bok som jag kunde försvara mig med, om det skulle vara en tjuv eller så. Men när jag gick ut i köket och hoppade fram så såg jag en ganska vältränad kropp. En otroligt snygg och stilig man som tydligen hade glömt att ta på sig tröjan. Han hade bara jeans på sig, han var otroligt het när han stod där och fixade med frukost.
- "hej, eric" jag gick fram till honom och gav honom en lätt kyss
- "nemen hej darling" han kysste mig på pannan och jag gick och satte mig på en stol
- "Hur kom du in?"
- "Jag har nyckel kommer du inte ihåg det?"
- "Juste, men jag trodde du hade gett tillbaka den"
- "Nej tydligen inte"
Han skratta till och log med sitt fina leende och jag skratta med, jag gick fram till honom öch började kyssas och han gjorde desamma. Där stod vi i mitt kök och roade oss av varandra. Han satte upp mig på köksbänken så att vi blev mer jämnlånga, han är ett halv huvud längre så det var bara bra. Jag kunde verkligen inte motstå hans läppar som var så mjuka att man inte kunde få nog. Vi stod/satt där ganska länge, tills vi båda kom på at vi kanske skulle äta något. Det fick bli stekt ägg och smörgås, bådas favorit. Det var så skönt att bara prata av sig med Eric, vi var så lika och förstod varandra från första sekund. Eric avbrött våra fina pratstund med att:
- "Kajsa, jag måste iväg och jobba snart men du kan ju välja film till bion och boka någon restaurang som du tycker är trevlig"
- " men klockan är ju 11? skulle inte du jobbat för längesen" jag hade inte tänkt på det innan
- " jo, men jag tog lite sov morgon för din skull"
- "åhh vad gullig du är" jag kunde inte motstå att ge honom världens längsta kyss.
Jag hade världens bästa pojkvän!

Så, nu kommer ÄNTLIGEN del 30!! Vi ber verkligen om ursäkt för att det tagit så långt tid men vi har haft mycket att göra med skolan och sånt. Hoppas ni gillar det och glöm inte att KOMMENTERA!!!! :D
puss på er, våra fin fina läsare som är bäst!<3
/Emma

Kommentarer
Postat av: josefin

så himla bra :D <3

2012-03-21 @ 19:42:27
Postat av: Nadja

Längtat riktigt mycket. Super bra :D

2012-03-21 @ 22:19:43
Postat av: Moa :)

Så himla bra!

Äntligen kommer den, om du/ni bara visste vad jag har längtat!

2012-03-22 @ 14:59:38
Postat av: Elin

Hej! Jätte bra! Men eftersom att ni nu är 3 st som har denna blogg så tycker jag att det ska komma fler kapitel oftare och att ni ska kolla hur ni stavar och så tyckte vi att storyn var bättre när det bara var Emma som skrev! :)

2012-03-27 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson