Still Loving It - Del 31

Det var så skönt att bara prata av sig med Eric, vi var så lika och förstod varandra från första sekund. Eric avbrött våra fina pratstund med att:
- "Kajsa, jag måste iväg och jobba snart men du kan ju välja film till bion och boka någon restaurang som du tycker är trevlig"
- " men klockan är ju 11? skulle inte du jobbat för längesen" jag hade inte tänkt på det innan
- " jo, men jag tog lite sov morgon för din skull"
- "åhh vad gullig du är" jag kunde inte motstå att ge honom världens längsta kyss.
Jag hade världens bästa pojkvän!

Eric gick precis i väg till jobbet och då gick jag och satte på datorn för det var länge sedan jag kollade mailen. Jag kom in så stod det att jag hade 379 nya medelanden, men jag orkade inte kolla på dom så jag logade ut lika fort igen. Sen gick jag in en snabbsväng på Facebook och skrev: " middag och bio med E ikväll, det kommer blir riktigt mysigt" Det tog bara några minuter innan jag hade typ 59 komentarer och 68 gillningar.
*
Nu är jag på väg till studion, där jag och Eric ska mötas upp. Jag hoppades verkligen på att det skulle bli en bra kväll. Tidigare idag, var jag på stan en sväng och boka ett bord på Erics favorit restaurang och bokade biljetter till hans favorit film och nu går jag här och är på väg till älsklingen. När jag såg Eric och han såg mig så sprang jag fram till honom och gav honom en kram och han kysste mig lite lätt på pannan.
-  "Vad för film köpte du biljeter till?" han log ett brett leende mot mig
- "Det får du se snart" jag försökte se lite misstänksam ut men det gick inte så bra
- "Kom igen snälla säg"
- "Nej,du får se sen"
När vi kom fram till bion och skulle gå in och vi lämna över biljeterna till han som klipper biljeterna, så sa han:
- "Hej Kajsa det var längesen"
- "Vem är du?"
- "Känner inte du igen mig?"
- "Eh nej....."
- "Kom igen känner du inte igen din gamla klasskamrat?"
- "Hej det var längesen"
- "Ah, det var du som beställde en ensam salong va?"
- "Japp"
Efter vår konversation så skrev han sitt nummer på min arm och vi gick in och när filmen började då sa Eric.
- "Tack älskling men du behövde inte välja denna filmen, jag vet att du inte gillar den"
- "Jo,jag ville för jag ville ge den en chans"
*
Filmen var jätte bra och vi gick till resturangen. Både jag och Eric tog en varsin planka. Det var riktigt gott och det tyckte Eric också. Efter vi hade ätit gick vi hem till mig och spelade lite spel och sedan så somna vi. Dagen efter så vakna jag av att jag mådde lite illa jag sprang till toan och spydde 3 gånger. Lite senare så kom Eric och han kände sig inte häller bra. Vi tänkte vad kunde de ha varit för något som gjorde att vi kände oss dåliga? Vi låg ner kruppna i soffan med filltar, varm choklad och såg på tv. De var en riktig mysdag med Eric, när vi båda inte mår så bra.

Såå!! kanske inet jätte bra men det är iaf något! hoppas ni blir nöjda :) Kommentera nu vad ni tycker!!!<3
//Emma

Kommentarer
Postat av: josefin

Det är super bra :D <3

2012-03-29 @ 22:12:22
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Nadja

Riktigt bra men lite för kort

2012-03-29 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson