Still Loving It – Del 29

Efter det samtalet med Hampus så gick jag hemåt. Jag grät nästan hela vägen hem och när jag kom innanför dörren så föll jag bara ihop, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Hela min värld hade bara rasat ihop, allt var förstört. Eric hade svikit mig. Jag visste att jag borde ringa honom men jag vet inte om jag skulle palla med det. Att höra hans röst och kanske få beskedet att det var sant. Skulle jag orka det? Hur kunde han? Vad hade jag gjort mot honon som gjorde att jag förkänade det här? Mitt huvud var helt kaos just nu. Alllt stod bara stilla och jag kunde inte ens röra mig. Jag satt där i min lilla, tråkiga hall som en liten bebis. Men det hade jag all rätt till......


Det första jag gjorde dagen efter var att ringa Eric och prata med honom och säga vad Hampus hade sagt.
Han hörde nog gråten i min röst då sa han.
- "Kajsa det är inte sant att jag är ihop med henne men i förrgår var vi och tränade ett dans nummer inför den där galan jag ska ta i mot priset på. De jag vann. Vi var ju med dom andra dansarna också.
- "Så Hampus har hittat på allt?"
- "Ja,i går ringde han och då retade Tomas honom. Han lät som min röst för att han skulle ta reda på mer vad som hände. Men ljuga för dig det ska han inte göra, om han gör det en gång till så kommer han ha respekt för mig sedan.
Efter samtalet så kände jag mig ganska glad för att jag har Eric på något sätt.
Jag skickade ett sms till hampus där det stod:
"Varför ljög du?"
Han svarade snabbt:
"Möt mig på köpcentret så förklarar jag allt"
Jag gick dit. Jag ville ju ha en förklaring!
-"Hej" sa han och vinkade
Han satt vid ett bord på ett café. Jag gick dit och satte mig.
-"Hej" sa jag och tog av min jacka.
-"Jag ska gå rakt på sak, vaför ljög du Hampus?" frågade jag
Han tittade på mig, sen stack han ner handen i sin jacka och tog upp en videokamera.
-"Kolla på detta" sa han och startade en video.
På videon så såg man Eric sitta i en soffa emd en tjej och pussas. Jag skakade på huvudet och kollade i hörnet på skärmen där stod den 2006-05-25
Jag kollade närmare på tjejen, det var Molly Sandén som han satt och pussades med.
Jag skarattade rätt ut!
-"HAHAH!"
-"Vad är det?" frågade han.
-"Har du kollat datumet på videon och du vet att det är molly Sandén han pussar där va?"
Jag reste mig upp för att gå.
-"Men gå inte! Jag lovar dig jag ljuger inte" sa Hampus
-"Jag tror dig inte! Du försöker bara få  tillbaka mig för du gillar inte Eric!" sa jag och började gå.
Han tog tag i min arm och drog i den så jag kom in i hans famn, sen började han pussa mig.
Jag drog mig loss:
-"VA FAN GÖR DU?!?!" sa jag och sprang där ifrån.
Jag sprang hela vägen hem, in i min lägenhet och låste dörren om mig.
Sen sjönk jag ner på golvet igen...
_______________________________________________________________________________________________
Detta var del 29 <3
hoppas ni gillade det :)
//Jojjo

Kommentarer
Postat av: a.l.v.a.n

Skit bra !!! :D

2012-03-05 @ 21:40:52
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: josefin

det är gör bra!!!!<3 :D

2012-03-05 @ 22:29:42
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Nadja

Riktigt bra :)

2012-03-05 @ 22:49:34
Postat av: E.

Ni är jättebra på att skriva! ^.^

Mera! :D

2012-03-06 @ 06:40:46
Postat av: Josefin

Så sjukt bra kapitel! :) <3

2012-03-06 @ 13:39:20
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: ★Jennifer★

Verkigen superbra :D SPÄNNANDE OCH ASBRA ;D

Längtar gryyyyyyyymt mycket till nästa :)

KJAM!!! :D

<3

2012-03-20 @ 21:25:32
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Copyright © 2012- SaadeStoory | Designad av: Therese Henriksson